Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące zakupów w naszym sklepie.

 

Kliknij na pytanie, które Cię interesuje:

 


 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: amelia@lulli.pl lub telefonicznie: +48 502289562
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: amelia@lulli.pl lub telefonicznie: +48 502289562
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu zamówienia otrzymasz na adres e-mail informacje o złożonym zamówieniu. Na bieżąco będziemy Cię również informować o zmianach statusu realizacji Twojego zamówienia.  

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

 


 

Jakie są dostępne formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamówionych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • paczkomat InPost
  • poczta polska (Paczka+)
  • odbiór osobisty.

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Cię formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną kwotę do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

Możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe
  • płatność za pobraniem
  • PayU
  • PayPal.

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Wiejska 9 , 43-227Gilowice. Zamówienia można odbierać od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17, w innych terminach po wcześniejszym uzgodnieniu. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów dostawy.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które można wpisać w koszyku, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad kupnem których się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcji mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia do momentu jego złożenia, później edycja jest niemożliwa. Jeżeli chcesz zmienić swoje zamówienie (dane do wysyłki, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej: amelia@lulli.pl lub telefonicznie: +48 502289562.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu jego złożenia. Po złożeniu zamówienia, nie można go anulować. Jeżeli chcesz anulować zamówienie, a skontaktuj się z nami: amelia@lulli.pl lub telefonicznie: +48 502289562.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów obowiązującą na terenie Polski. Ważne, aby zachować dowód zakupu (fakturę). Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami: amelia@lulli.pl lub telefonicznie: +48 502289562.

W przypadku, gdy chcesz zgłosić reklamację, skontaktuj się z nami: amelia@lulli.pl lub telefonicznie: +48 502289562

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością oraz mieć przyczepione oryginalne metki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl